niedziela, 7 kwietnia 2013

Kocyk dla mojego wnuczka Aleksa

Witam wszystkich zaglądających do mnie celowo i przypadkowo.
Pozazdrościłam innym i ja też postanowiłam spróbować prezentować swoje prace. Ponieważ robótki ręczne są od zawsze obecne w moim życiu, nie będę cofała się wstecz i w tym miejscu będą pokazane moje dzieła, które wykonuję na bieżąco.
Zacznę od kocyka dla mojego wnuczka Aleksa, który wczoraj, w sobotę (6 kwietna 2013)  tuż przed południem się urodził.


Kocyk ma wymiary 82 cm x 82 cm. Wykonałam go prostym wzorem (jak widać na zdjęciu) z włoczki akrylowej przyjaznej dla dzieci.



Pracowałam szydełkiem nr 3,5. Wyszło mi 20 dag białej i około 10 dag niebieskiej włóczki. Teraz wypada wydziergać jeszcze poszeweczkę na poduszeczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)