wtorek, 23 kwietnia 2024

Coś prostego u Reni - KWIECIEŃ i Małe dekoracje u SPLOCIKA

 Witam serdecznie 💓

Coś prostego u Reni w kwietniu, to coś w temacie Boże Narodzenie. Początkowo myślałam, że to tylko psikus na prima aprilis. Ale nie.... To tak na poważnie  :-)

Skoro tak, to ok. U mnie jest to koronkowe serduszko wykonane szydełkiem z kordonka Muza 10. Serduszko można oprawić w ramkę i będzie fajną małą dekoracją w zabawie u Splocika. Serduszko może być zawieszką na choinkę albo ozdobą innego serduszka wykonanego z filcu. Wówczas może być breloczkiem. Samo serduszko może być także elementem na kartkę okolicznościową. 






Dla chętnych schemat. Wyłowiłam go z Pinterestu. 


Banerki:

 
Kolaż prac od początku zabawy u Reni:


Kolaż prac od początku zabawy u Splocika:


Kończąc na dziś, życzę wszystkim tu zaglądającym wszelkiego dobra i serdecznie pozdrawiam. 
💓💓💓 


10 komentarzy:

  1. Ładne serduszka , motyw która da się fajnie wykorzystać, na filcu super wygląda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to serduszko i dzięki wielkie za schemat, może kiedyś wykorzystam , Fajnie że zaliczyło dwie zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne serduszko i ciekawe propozycje wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne takie serduszko, które może mieć wiele zastosowań - podoba mi się. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki psikus miesięczny, żeby nikogo nie wprowadzić w błąd;) ale obrazek świetnie Ci wyszedł i na pewno będzie całoroczną ozdobą;) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)