piątek, 26 kwietnia 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - kwiecień czyli coś na rękę :-)

 Witam serdecznie 

Kwiecień się kończy. Czas najwyższy pochwalić się owocem zabawy u Splocika. Przyznam, że miałam problem z przygotowaniem robótkowej interpretacji. Nic mi nie przychodziło do głowy. 

W kwietniu są 2 przysllowia:

1. Ręka mistrza więcej znaczy niż narzędzie u partaczy.


2. Człowiek, który się nie myli, jest jak drzewo, które się nie pali.

Ostatecznie wybrałam słowo "Ręka" z pierwszego przysłowia. A jak ręka, to może coś na rękę, czyli bransoletki :-) 
W tym sezonie powodzeniem cieszą się bransoletki na gumeczce z malutkich koralików we wszystkich bajecznych kolarkach. 




Można je nosić osobno lub po kilka sztuk. 
Lubię takie robótki, bo w razie potrzeby mam drobny upominek dla kogoś lub na aukcję charytatywną na leczenie chorych dzieci. Kolorystyka tego zestawu jest przypadkowa. Wykorzystałam domowe zasoby przydasi. Są tu agaty, hematyty, turkusy i szklane, japońskie koraliki Toho 8/0

Kolaż prac od początku zabawy:


Banerek: 



Ciekawe jak spodoba się moja interpretacja Splocikowi. Mam nadzieję na zaliczenie :-) 

Na dziś tyle. Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę wszelkiego dobra.


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bransoletki. Lubię takie koralikowe i kiedy zaczyna się chodzenie bez kurtek obowiązkowo wkładam na rękę ze trzy sztuki. Twoje są wyjątkowo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby proste a jakie piękne, te jednokolorowe pasują do wszystkiego, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki wykonałaś. :)
    Lubię robić bransoletki, ale sama ich nie noszę.
    Przeczytałaś do psikusa, ale nie doczytałaś, że to drugie, to też przysłowie, aż musiałam sprawdzić, czy ja czegoś nie pomyliłam we wpisie.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię takie bransoletki, tylko ze noszę od święta, bo w pracy przeszkadzają;) świetne wykorzystanie zasobów, chyba tez sie skuszę ale dla Lili;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)