wtorek, 18 grudnia 2018

Bombka

Miałam w tym roku nie "bawić się" w bombki z koronki szydełkowej. Uznałam, że nie mam natchnienia do "paplania" się przy usztywnianiu. Prawie dotrzymałam słowa. W tym sezonie jest tylko jedna ale za to bardzo duża. Ten wzór od kilku lat jest bardzo popularny. Nic dziwnego. Bombka jest naprawdę śliczna i jest świątecznym upominkiem dla serdecznej koleżanki. Kiedyś robiłam już takie bombki, więc poszło dość szybko   >>>zobacz





Do świąt już bardzo blisko więc pewnie tak jak wspomniałam wcześniej, będzie to jedyna bombka szydełkowa w tym roku :-) 

2 komentarze:

  1. Prześliczna i świątecznie ozdobiona.
    Ja też nie lubię "maczania w usztywniaczach"
    Spokojnych Radosnych Świąt i pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i jedyna ale za to jaka okazała. Jest piękna i faktycznie chyba popularna bo sporo ich widziałam na fb,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)