poniedziałek, 10 grudnia 2018

Anielica Kari

Imię Kari anielica otrzymała od zdrobnienia imienia mojej drugiej synowej Kariny. Jest  spóźnionym upominkiem urodzinowym. Kari jest dość wysoka. Mierzy sobie 27 cm. Wykonałam ją z mojej ulubionej Muzy 10 szydełkiem 1,5 mm. W rękach trzyma ślicznego kwiatuszka z masy perłowo - złotej. 


Przy wykańczaniu Kari pomagał mi mój wnuczek Aleks. Miał jak zwykle sporo radości z tego zajęcia. Musieliśmy tylko uważać bo kleiliśmy Kari na gorąco :-) 

Ciekawe czy spodoba się cioci Karinie Jej anielica :-) 
Wzoru i schematu na Kari nie mam. Nie trudno zauważyć, że skrzydełka i kryzę ma podobne do aniołów Kristal  >>> klik . Troszkę zrobiłam mniejsze bo Kari jest 10 cm niższa od Kristal. Sukienkę wymyśliłam "na poczekaniu", tak aby pasowała na formę, tj. na szklaną butelkę po wodzie mineralnej. Usztywniałam jak zwykle w mieszance Ługi i Wikolu. 




6 komentarzy:

  1. Cudowna ta Anielica i na pewno się spodoba. Ma piękne skrzydła a i sukienka urocza, taka smukła. Gratuluje pomysłu i mistrzowskiego wykonania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Twoje komentarze są balsamem dla mojej szydełkowej duszy. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Śliczna anielica i na pewno się spodoba. Wspaniałego masz wnusia Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)