sobota, 23 czerwca 2018

Czerwcowe karteczki z Anią

Bardzo mi się spodobały Ani karteczki z wykorzystaniem naklejek i tekturki falistej. Poszłam więc za jej przykładem (chyba się nie pogniewa). W tym miesiącu była dowolność wyboru wytycznych z tabelki bingo, co mi przypasowało. Wykonałam cztery karteczki. Dwie świąteczne i dwie okolicznościowe.

Najpierw kolaż: 


Karteczka wielkanocna na wzór Ani: tektura - napis wieloczłonowy - patchwork


Karteczka bożonarodzeniowa również wzorowana na Ani pomyśle: tektura - napis wieloczłonowy - biała baza 


Kartki okolicznościowe: 
Pierwsza: papier w kwiatki - patchwork - biała baza (tutaj koronkowa serwetka jest śnieżno biała co na zdjęciu przekłamuje kolor bazy)


Druga karteczka okolicznościowa: tektura - napis wieloczłonowy- patchwork. 
Ta karteczka od razu miała swoje przeznaczenie. Powędrowała do zaprzyjaźnionego dyrektora PUP, który realizuje projekt "Człowiek najlepsza inwestycja". Radochy mieliśmy sporo wręczając mu tą karteczkę z życzeniami imieninowymi :-) Wzór podpatrzyłam na pinterest.com.pl

  
 Na koniec nasz czerwcowy banerek: 


 Tym sposobem udało mi się wykonać czerwcowe wyzwanie karteczkowe. Ciekawe tylko co na to Ania :-)  Może ją przekupię kwiatuszkami z działki :-) Aniu to dla Ciebie :-) 



11 komentarzy:

  1. Ewuniu dziękuję za piękne kwiaty, choc i bez nich bym zaliczyła wszystkie kartki ,bo są świetne. Prawie u Wszystkich w domu jest tekturka falista, a tak mało jej wykorzystujemy. A kartki z jej udziałem wyglądaja świetnie. Dlatego też znalazła się w czerwcowym Bingo. Cieszę się , że mogłam Cię zainspirować :-) Ta pierwsza i ostatnia kartka podobają mi się najbardziej.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa. Po takim komentarzu aż chce się dalej bawić w karteczki :-) Również pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

      Usuń
    2. Ewciu, bardzo dobrze, że "chcesz"
      baw się dalej razem z nami :)

      Usuń
  2. Przepiękne kartki. Koszulka bardzo elegancka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś Ewciu, karteczki są urocze. Bardzo fajnie wygląda falista tekturka, ja też czasem ją wykorzystuję.
    Cieplutko Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki Ewuniu i przepiękne kwiatki.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki. Ja robię tylko po jednej na wyzwanie a i tak czasami się spóźniam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki. Ostatnia z koszulą idealna dla mężczyzny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)