piątek, 29 czerwca 2018

Bluzko - narzutka

Bluzko - narzutkę dobrze jest mieć pod ręką w naszym klimacie :-) 







Robi się szybko i bezstresowo. Na przykład przy porannej kawce i w plenerze. 


 Wzór można sobie dobrać dowolny ze swoich kolekcji. Ja wybrałam taki: 


Inspiracja z Internetu (niestety nie podano autora fotki. Domyślam się, że pochodzi z tej samej strony co schemat): 




Dla swoich potrzeb dopasowałam wymiary. Noszę rozmiar 42 więc u mnie było tak:
Długość - 70 cm
Szerokość - 46 x 46 x 46 cm (138 cm)

Szydełko 3,5 mm
Włóczka: cieniutka mieszanka akrylu z bawełną w kolorze białej kawy w dwie nitki. 

Czas wykonania: Łącznie około 20 godzin. 

Pozdrawiam cieplutko odwiedzających mojego bloga 
a do kawusi proponuję jagodzianki :-) 






3 komentarze:

  1. Śliczna narzutka.:) Jagodzianki wyglądają przepysznie. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ja bym dziergała najmarniej miesiąc jak nie dłużej. Kiepska w te klocki jestem , póki co tylko małe projekty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)